Erdoğan’dan Yoğun Diplomasi Faaliyeti: Trump ile Görüşmeler Gerçekleşti
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yoğun diplomasi trafiği çerçevesinde ABD Başkanı Donald Trump ve birçok dünya lideriyle telekonferans aracılığıyla önemli görüşmeler gerçekleştirdi. Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı'nın sosyal medya hesapları üzerinden yapılan açıklamaya göre, bu görüşmelere Bahreyn Kralı Hamed bin İsa Al-i Halife, Birleşik Arap Emirlikleri Devlet Başkanı Şeyh Muhammed bin Zayed Al Nahyan, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamad Al Sani, Mısır Cumhurbaşkanı Abdülfettah es-Sisi, Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed bin Selman, Ürdün Kralı II. Abdullah ve Pakistan Genelkurmay Başkanı Asım Münir gibi önemli isimler katıldı. Toplantıda, İran ve Orta Doğu'daki gelişmeler hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye'nin her zaman sorunların…